iubesc ploile

marți, 17 februarie 2009

 


din 2005 am sufletul plin de o calda ploaie de sentimente, de stropi de iubire sangeranda si de surprize minunate. din acel an ii cunosc pe folkistii care vin an de an in tabara de folk de la calafat.din acel an o cunosc pe maria.maria magdalena danaila.femeia care m-a invatat cat de minunat e sa rostesti magica formula "sunt cea mai frumoasa femeie"....chiar daca nici nu e adevarat.....dar numai atunci cand ploua imi fac cadou un cantec si cand ii aud vocea prind curaj, incredere in dragostea mea neimpartasita, in ziua de maine, in noaptile cu luna plina. pentru ca nu am spus in cuvinte multumesc pentru ca existi in lumea mea, pentru ca ma suporti cand iti fredonez creatile, pentru ca esti tu.........marturisesc acum sa stie lumea.......iubesc ploile si pe maria mea...
apropo.....foarte important!!!!!!!
daca doriti sa va molipsiti si sa deveniti dependenti de dragoste si muzica buna va asteptam joi, 19februarie, ora 20 in nautilus, str popa nan, nr 48, la un concert de neuitat marca maria magdalena danaila.
cu drag,
maria

0 comentarii:

AlinaManole  Ovidiu Mihailescu  ForeverFolk folkfrate Tabara Folk Trupa Atelier  BocanculLiterar KarmaGiurgiu OvidiuScridon baterii-lux