fairytail

duminică, 17 mai 2009

 


bravo!felicitari si trebuia sa scriu ceva despre ceea ce a fost eurovisionu.nu ma asteptam la nimic deosebit.am vrut sa imi pierd timpul si ar fi fost pierdut total daca nu ar fi existat alexander rybak.un basm de voce si un baiat frumos pe deasupra.trebuie sa recunosc ca am ramas incantata de portugalia care a incantat prin optimism, culoare, viata.bun cantecul dar nu stiu de ce nu a fost prea votat.nu cred ca doar eu am simtit vibratii prin acest cantec.flor de lis au fost reprezentantii portugaliei.daca aveti ocazia ascultati un imn al vietii.meritam sa mai visam!
de bine nu pot sa spun multe.sincer sincer mare dezamagire.picioare-sa nu zic craci!-la vedere, ritmuri 90% balcanice, dat din greu din buric si cateva picaturi de muzica.
dar.......castigatoare este norvegia!! basmul a invins si ma bucur enorm pentru ca anul acesta muzica a dovedit ca se poate.putem sa speram ca basmul cel mai frumos al inimii, muzica va castiga eternitatea!

0 comentarii:

AlinaManole  Ovidiu Mihailescu  ForeverFolk folkfrate Tabara Folk Trupa Atelier  BocanculLiterar KarmaGiurgiu OvidiuScridon baterii-lux