jam me with a session

sâmbătă, 23 mai 2009

 








adevarul e ca dupa ziua atat de ghinionista de joi rebuia sa fac ceva sa imi revin.nu sunt persoana care sa ma inchid in casa si sa ma uit pe pereti gandindu-ma la nemurirea sufletului asa ca incerc sa ma tratez "pe teren". si mi-am inceput tratamentul cu o doza de emeric imre in crossroads.dar in continuare nu vroiam acasa.sufletul meu zburda rebel printre note si ma ardea gatul sa beau un toi:).....dupa o bere cu prietenii a venit ideea traznita la 3 dimineata:jam session in orasul de otel.zi s si facut si bine am facut dragilor.am intrat intr-o lume pe care nu o stiam, o lume cu zambete pe fete si muzica in suflete.si ce muzica!tobe, bass, chitari, trompeta.si un nea titi, invitat de onoare care a ridicat lumea in picioare cu vioara lui.si chiar era lume pt ora aceea matinala.s-au imbinat ridmuri de lautareasca autentica cu zdob si zdub, cu jazz si multe altele.si dai cu ritmu pana la ziua.pentru ca ne-am oprit abia dupa ce trompeta lacrima a sudoare.ce oameni.OAMENI!!!!!! ce muzica!MUZICA!!!! multumesc teddy pt lectia de azi:muzica vindeca pana si griul gandului de mai
daca aveti timp treceti joia viitoare in iron city la un jam session....daca nu aveti timp......ati uitat sa simtiti viata.....
cu drag,
maria

0 comentarii:

AlinaManole  Ovidiu Mihailescu  ForeverFolk folkfrate Tabara Folk Trupa Atelier  BocanculLiterar KarmaGiurgiu OvidiuScridon baterii-lux