oare de ce?

duminică, 13 septembrie 2009

 

oare de ce altii se gandesc-sau nu- sa-mi spuna ce scriu si ce simt.am avut inspiratia unei postari acum ceva vreme.si fara nume si adresa am vrbit despre doamna tradare.oameni buni si amici si dusmani s-au grabit sa simta ei ca am vizat o persoana.ei bine, dragii mei sunteti mai multe..persoane si personaje.ma simt tradata de lumea pe care o credeam darag mie din toti porii si toata fiinta mea. lumea in care de 5ani traiesc si vreau sa fie mai buna.in acest oras am primit insa numai lovituri "de gratie". dce la cea mai buna prietena la dragostea care m-a palit direct in mijlocul inimii. nu mai plang. deja sunt prea plina de amar.un amar constructiv uneori.un dulce amarui pe care il gust cu buna stiinta in fiecare zi.noaptea doar scriu.adica incerc sa ma destainui.....dar oare de ce?oare la ce bun daca nici prietenii nici dusmanii nu ma inteleg? nici macar dragostea.........

0 comentarii:

AlinaManole  Ovidiu Mihailescu  ForeverFolk folkfrate Tabara Folk Trupa Atelier  BocanculLiterar KarmaGiurgiu OvidiuScridon baterii-lux