domino si pariu pe prietenie

joi, 15 octombrie 2009

 



a fost minunat.o seara de pariu cum nu a mai fost pana acum.o "lupta" dreapta intre fete si baieti, domni si doamne, cu scenete vesele si cantari majoritar feminine.au fost fox studis-nu uitati de festivalul de la calarasi, 23-24-25octombrie, catalina beta, cristina andries, cipriana serbu, laura bandila, stefan tivodar si domino= oana moldovan si mariana modolea. multumim mult, enorm de mult tuturor celor care au venit cu inima deschisa sa ne sustina, sa ne aplaude si sa ne comenteze. am invatat multe de la acest prim eveniment pe scena.trebuie sa ai tuper si sonorizare buna.noi am avut emotzii si prieteni multi. e si asta un castig mare.multumesc nicoletei palarie care desi am gafat enorm nu s-a suparat si a venit, bolnava fiind sa fie alaturi de noi. a fost un weekend greu si am trecut cu bine peste.asta inseamna prietenie adevarata.am castigat un pariu, nu-i asa?

0 comentarii:

AlinaManole  Ovidiu Mihailescu  ForeverFolk folkfrate Tabara Folk Trupa Atelier  BocanculLiterar KarmaGiurgiu OvidiuScridon baterii-lux