seara condimentata

sâmbătă, 7 noiembrie 2009

 






bucatarul era mai zambitor ca niciodata.intampina oaspetii veniti in numar mare. rabdatori, am asteptat intarzierea de 135 de minute a trenului lui emeric imre. din pacate imi nu putea sa o ia pe jos, sa alerge sau sa impinga trenul.nici noi nu puteam sa il luam de pe traseu. asa ca am facut probe, am cantat un pic cat sa tinem lumea atenta si am baut o cafea cu un zat lunecos. si cand, in sfarsit a sosit stalpul serii am putut incepe showul. cand am facut acest blog am vrut sa fie o usa deschisa in inima mea. a devenit si un mijloc de informare despre diverse si importante evenimente. e normal sa scriu acum cronicuta personala, nu?hihi.....asa ca.....in deschiderea minunatului emeric imre, au deschis seara exceptionala.....domino si proiectul tivodar. cu mari emotii domino a cantat "nisip pe coapse" si "aduceri aminte"-cel de-al doilea il cam vrem imnul actual al folkului de bucuresti. proiectul tivodar a interpretat "drumuri" si au plusat cu oana moldovan(de la domino)...si ce fain a iesit.am simtit caldura publicului, nu au mai cazut microfoane si am auzit cateva voci care fredonau refrenul la aduceri aminte.....multumesccccccc
emeric imre: de la ceata e tarzie, la nebun de alb, razboi, noapte de unul singur, balada cavalerului cu brici, multe multe piese-le gasiti in slide nr 2- la care am dansat si am cantat cu totii.eram la un moment dat in picioare aproape toti si era o mare petrecere geniala.cata fericire sa poti forma un intreg fara sa te cunosti cu cel de langa tine neaparat.multumim, imi pentru atata fericire incat si acum imi sare inima in piept.am fost condamnati la toamna si la iubire fara limite pentru emeric si muzica lui.multumim horia stoicanu, nicki oagan, dani fat, solo, dan cojocaru, eugen avram, robert, e-folk.multumim "la bucataru" pentru un inceput de weekeng bestial.....nu uitati de duminica si pariu, unde se anunta party de sf mihail si gavril si mai ales marti un regal artistic cu cantos, ovidiu scridon si catalina....in mojo....de pe la noua seara.....povestea continua......cu un nou bal....
cu drag,
maria
ps ff important:MULTUMIM IMI PENTRU INCREDERE!!!!!

0 comentarii:

AlinaManole  Ovidiu Mihailescu  ForeverFolk folkfrate Tabara Folk Trupa Atelier  BocanculLiterar KarmaGiurgiu OvidiuScridon baterii-lux