daca te-as putea cere mosului....

sâmbătă, 5 decembrie 2009

 


imi e dor de vocea ta vaicarindu-se de frigul de afara, de ochii tai ce se uita in gol fara sa ma mai vada cersindu-ti mangaierea. imi e lene sa traiesc singuratatea.poate era mai grea singuratatea in doi, dar eram in bratele tale. imi e dor de palma ta care-mi trasa fine urme pe obraz, de dragul artei.arta pasiunii. sunt sarbatorile si e sacul plin numai de tristete si poze cu tine si alta. imi e dor sa fiu eu cea de langa tine.dar a trecut sansa singurului Craciun impreuna cu tine.nu vreau nimic nou, nu vreau dulciuri si jucarii, nu vreau hainute noi si nici o sedinta la spa.daca te-as putea cere mosului....

0 comentarii:

AlinaManole  Ovidiu Mihailescu  ForeverFolk folkfrate Tabara Folk Trupa Atelier  BocanculLiterar KarmaGiurgiu OvidiuScridon baterii-lux