lansarea cora sand-dubla bucurie

sâmbătă, 5 decembrie 2009

 

lansarea de pe 2decembrie a Jurnalului in paralele si Viata fara nume a fost un eveniment invaluit in mister si bucurie. Cora Sand a fost misterul. a fost poeVia si frumusetea FEMEII. lansarea a avut si o surpriza si pentru noi, prietenele Corei.am fost emisarii lansarii la emisiunea Vandei in Casa Poetescu, la radio Lynx. am citit din cartile Corei, am cantat cu Domino si am incercat sa facem 2 ore de misie cat mai placute. eu ma bucur enorm ca debutul meu la radio a fost la radio Lynx.sunt fantastici oamenii acestia de radio. cadoul nostru pentru Cora un Nisip pe coapse si un sincer, foarte mare:multumim!!!!
http://www.radiolynx.ro/emisiuni/2-casa-poetescu.html

0 comentarii:

AlinaManole  Ovidiu Mihailescu  ForeverFolk folkfrate Tabara Folk Trupa Atelier  BocanculLiterar KarmaGiurgiu OvidiuScridon baterii-lux