brusc am inteles ca fara tine.....

vineri, 8 ianuarie 2010

 

racita, singura si casnica.dupa un inceput de an nebun la propriu m-am retras in intimitatea casei mele.fara sa-mi plang de mila mi-am dat seama ce frumoasa si benefica e din cand in cand putina singuratate.fara nervi, fara emotia telefonului in noapte tarziu, fara discutii cu oameni ce nu ma merita, fara replici inteligente.doar eu , televizorul si noua mea afacere:tricotatul.banal?absurd?babesc?nu-mi pasa!pentru prima data in viata simt un fel de rau benefic.nu am nevoie decat de prieteni, de iubire si ...de tine.da acel ales sa-mi demonstreze ca viata merge mai departe si ca o iubire neimpartasita nu are viitor. vorbe.de asta ma refugiez zilele astea in liniste.ce astept de la 2010?acel nod in gat, acea bucurie cand primesc un sms, acele batai rapide ale inimii, acel zambet provocator.....astept un noi.nu mi-am dorit asa ceva nici de Craciun.asa ca......vinooooooooo sunt aici.promit sa nu ma misc din locul asta pana ce nu ma vei gasi.vinoooooooo fa orice sa cred in dragoste.vinoooooo si......taci! sarutul tau va spune TOT!

0 comentarii:

AlinaManole  Ovidiu Mihailescu  ForeverFolk folkfrate Tabara Folk Trupa Atelier  BocanculLiterar KarmaGiurgiu OvidiuScridon baterii-lux