inger cu juma` de norma

duminică, 24 ianuarie 2010

 

cand ai aparut in viata mea eram "clubbing". m-au socat camasile tale sifonate si tupeul cu care agatai orice fata. "ce faci fata?" era vorba ta. ai incercat sa savurezi noptile si zilele sa gusti din traiul cotidian al romanului ce merge la munci.dansam si ne potriveam ca iubitii dar eram fratiori si respectam nerostita alegere de a ne respecta reciproc. azi am intrat in clubul nebuniilor noastre. totul era la fel si atat de schimbat.la fel baietii de la intrare, care ti-au dat interzis in club.la fel administratora afurisita care te facea betivan.la fel femeile de servici care au strans de atatea ori ramasitele noastre cu o matura.la fel baietii de la bar.la fel fata de la garderoba. la fel muzica, pe care....nu mai dansam impreuna.diferit spatiul in care statea azi numai umbra ta, ramasa in asteptare.nu i-am spus ca nu mai vii deloc. am ocolit-o si am sperat ca astfel imi voi pacali lacrimile sa nu cada in amintirea ta.am vorbit cu laurentiu. daca ai stii...droguri, bani, afaceri, laude...il stii ce naiba, laurentiu. mi-a spus ca nu ai fost atent atunci.tu?tu ala atent la orice detaliu din viata ta?tu neatent?ce gluma buna.dar nu puteam sa radem. am ciocnit si am varsat o lacrima si un strop de votka energy pe jos,cica asa se face ca sa bei si tu cu noi.stiu, beam iar "pisoarca de aia". am incremenit o clipa. lacrimile siroiau sufletul si prietenii de langa mine se chinuiau sa nu ma opresc din plans. nu pot sa intreb de ce a fost sa fie asa.de ce ai vrut sa fii inger in loc sa bei cu noi, cu dianele, cu mary si cu andrei-varul tau,cu laurentiu si cu mexicanu`. nu pot sa intreb de ce dracu nu te-ai uitat la masina aia care avea numar de rai.de ce esti egoist si ne-ai lasat pe noi pe pamant?de ce fratioare dai singur petreceri in rai?imi lipseste ssitul tau.si camasa ta sifonata.ti-am pastrat ultimul sms in telefon.mai stii?imi cereai nemarul tipei aleia blonde.alexei.....promit sa fac rost de el.ma suni?????????????

0 comentarii:

AlinaManole  Ovidiu Mihailescu  ForeverFolk folkfrate Tabara Folk Trupa Atelier  BocanculLiterar KarmaGiurgiu OvidiuScridon baterii-lux