la multi ani!!!!!

sâmbătă, 2 ianuarie 2010

 





2009.cifre, zile, impliniri, dezamagiri, iubire fragila si idile de neregretat,dunare si folk,bucuresti si folk,poezie si emotie,muzica si domino,PRIETENIE si falsitate,bine si rau,repetari si finalizari,planuri si realizari.un an!toate in anul ce isi anunta sfarsitul in febra, frisoane, nas infundat si probabil o bauta sincera cu alina in bucurestiul meu iubit.dar iata ca nu am numai febra dar si prieteni adevarati.iar destinul isi joaca ultima carte pe 2009:ciprian.e asul destinului si il foloseste impecabil.un gand sincer, o voce suava si se ia hotararea:revelion la saveni.sunat georgiana, vorbit 2minute si la miezul noptii eram ca cenusaresele in caleasca spre palat.un drum de 9ore si ceva, un frig si un fular colorat:))dupa care o primire atat de calduroasa ca mi-a dezghetat pana si varful ultimilor regrete.familia cicioc, gazdele ce ne-au rasfatat non stop 3 zile si 3nopti, ne-au imbratisat, ne-au primit in casa si ne-au facut sa ne simtim in familie.exista OAMENI!!!!!jur ca nu m-am simtit asa alintata decat de mama mea.si iubita.saveni este un oras mic dar am atatia oameni pe care ii iubesc.acolo ii am pe icarus si the news.5baieti pentru care am strabatut atata cale si pentru care as mai face inca o tura cu trenu.i-am vazut pe toti.am facut revelionul impreuna si am avut cel mai senzational inceput de an!!!!apropo...sa ma laud....am inceput anul pe scena.spectacol, muzica, dans, bebeluse si foc de artificii.aaaa...si un domn primar de nota 20.sa ne traiasca dl relu ca tare e domnle!deci.....multumesc enorm de tare pentru TOT:familiei cicioc(saru mana buni pentru mancare-iara tre sa slabesc 5kile, cici-separat ca e fratioru meu, boo, familia lui boo, ciprian, leo, emi, ovidelu(va iubesc leprelor,fede,amicilor cu care am petrecut si am baut de rev...si sa nu uit de catalinaaaa:))pe 1 am stat mai mult in casa, am mancat ca nenorocitii, am vazut exorcistul, am facut o curea pt jorji si am mai vazut o comedie tare.asadar....un inceput alaturi de prieteni si o familie pe care ii iubesc sincer.pe toti.
un 2010 cu sanatate, cu bucurii, multe cantari si multe impacari.abia astept un nou pariu pe prietenie, un concert e-folk si o tabara in calafatul meu iubit.multumesc tuturor pentru un 2009 plin si un 2010 deja genial
toata lumea mainile sussssssssss
si fetele mai in fataaaaaaaaa
cu drag,mariana
http://trupafloaredefolk.blogspot.com/2010/01/intre-extaz-si-agonie.html
http://federeacbogdan.blogspot.com/2010/01/cand-pleci-tricourile-inca-miros-tine.html
http://cipyflo.blogspot.com/
http://georgianaichim.blogspot.com/2010/01/la-revedere-2009-bine-ai-venit-2010.html

0 comentarii:

AlinaManole  Ovidiu Mihailescu  ForeverFolk folkfrate Tabara Folk Trupa Atelier  BocanculLiterar KarmaGiurgiu OvidiuScridon baterii-lux