omenirea?care omenire?

duminică, 28 februarie 2010

 

ca avem un nivel de trai sub limita o stim.ca se moare de foame o simtim.ca suntem nisimtiti nu o stim si nu o spune nimeni in fata.ne credem inca omenire.ce oameni ne credem daca lasam batranii sa moara de frig in strada si privim indiferenti cand un baiat de 16-17ani este omorat in bataie in mijlocul strazii si nu miscam un deget.de ce doar privim?ne-am obisnuit cu secventele si ne credem intr-un continuu jurnal de la ora 5?sau suntem nesimtiti pur si simplu?heloooooooooo lumeeeeeeeeeeeeeeeeeee de ceeeeeeeeeeee????????????????putem macar chema politia.putem striga ajutor.e adevarat ca am lua si noi bataie sau am risca viata dar am fi oameni!!!!!!OM!!!!mai stie cineva cum sa fie om?e cineva pe frevcenta?ma intelege cineva?avem politie de cacat dar macar exista.am ajuns sa ne multumim cu supravietuirea.traiasca jungla!protestez!am chemat paza.am strigat ajutor.cineva a auzit.m-am cacat pe mine pana acasa de frica sa nu ma trezesc cu un cutit in spate.traiesc un soc nervos.dar multumesc lui Dumenzeu SUNT OM!

2 comentarii:

Georgiana Matei spunea...

sunt mandra de tine. e un semnal de alarma pe care ar trebui sa-l tragem cu totii. am ajuns niste egoisti, lasi, fara constiinta.

Anonim spunea...

Uite, eu sunt om!

AlinaManole  Ovidiu Mihailescu  ForeverFolk folkfrate Tabara Folk Trupa Atelier  BocanculLiterar KarmaGiurgiu OvidiuScridon baterii-lux