ploaie in luna lui marte`

duminică, 28 martie 2010

 

te uita cum ploua, iubite. si sufletu-mi sta in feresti. astept dintre tarmuri straine,un semn timid ca ma iubesti


un capat de luna. insa nu un capat de viata.a fost o perioada plina de schimbari si mici reusite. inca ma zbat pentru viata dar e bine.per total inca te iubesc si inca nu am reusit sa pacatuiesc nici macar cu gandul.am trait muzica.mai mult si sper, mai bine.am savurat proiect tivodar pe paine:) imi plac din ce in ce mai mult si se pare ca nu ma mai satur de concertele lor. la multi ani! au fost aniversari.vine o aniversare foarte importanta pentru mine si sper sa contez pe prieteni pentru a darui fericirea cu fundulita.am o gasca.se numeste gasca speciala.ei sunt cid, d si boss.poate nu intelege toata lumea, dar suntem uniti, veseli si stim o groaza de bancuri.si ne plac maimutele care plesnesc:))cum?nu stiti bancul?:))


dintr-o clipa de neatentie mi-am dat seama ca traiesc.si e vremea sa reincep sa musc zdravan din fericire.se ofera cineva sa-mi fie topping?:D

0 comentarii:

AlinaManole  Ovidiu Mihailescu  ForeverFolk folkfrate Tabara Folk Trupa Atelier  BocanculLiterar KarmaGiurgiu OvidiuScridon baterii-lux