daca gasesti o scoica de vise tu

luni, 2 august 2010

 

noi am gasit.scoici, pietre si o dunare uda.am gasit prietenii si prieteni.a trecut doar o zi si suntem grupul de tineri prieteni intr-o tabara frumoasa.am cantat si am debitat de-ale folkului pana in zori de zi.cu toate astea tot nu am gasit raspunsul intrebarii "cine aprinde becul ziua".aseara a fost un spectacol de cateva ore cu de toate:cu presidente si presedinti de tabara, cu luna in cascade si hasuri, cu seri de joi si anotimpuri de iubire.am gasit scoica de vise.stiti cat de calda e lumina prieteniei la calafat?nu e tarziu.inca asteptam un bezna pasionat pe corzi, o fata pe role si, cu toate astea nu avem nevoie de foarte multe ca sa fim fericiti.ne lasam purtati de dunare.haideti sa haidem pe calapod;)

0 comentarii:

AlinaManole  Ovidiu Mihailescu  ForeverFolk folkfrate Tabara Folk Trupa Atelier  BocanculLiterar KarmaGiurgiu OvidiuScridon baterii-lux