A LA REVOLUCION!

sâmbătă, 28 august 2010

 

Daca zilele trecute am avut tentatia de a scrie despre 2 minunate evenimente la care am participat dar am fost prea ocupata si nu am reusit, astazi tin sa public simpatia mea pentru un loc si nestem oameni minunati. Este locul in care bautura buna si servirea simpatica se impletesc cu prietenia si distractia maxima. Ca este vorba de un numar mare de clienti sau un grup restrans dupa 2-3 ore este vorba de o gasca pusa pe savurat viata. Ambientul placut, Muzica de la foarte buna in sus, Berea ieftina. Nu vreau sa va conving sa mergeti. E adevarat ca vreau macar de curiozitate sa ii treceti pragul la un eveniment. Aveti de unde alege: folk, rock, goldies, karaoke, evenimente tribut, concursuri. Oare a ghicit cineva despre ce loc este vorba in propozitie?:) Ei, bine, dragii mosului situatia este rosie si camadereasca. Nu de alta dar patron este Che Guevara. Multumesc El Primer Comandante pentru seri pline de distractie si muzica geniala. Nu fac publicitate, nici nu incerc sa ma pun bine cu careva pentru favoruri de ziua mea, caci acolo imi voi aniversa cei .....ani pe care ii voi implini;) Vreau doar sa spun un sincer "multumesc". Solo asi. Imi pare rau ca nu am poze inca. Dar....va astept cu drag, prieteni si vechi si noi sa bem impreuna o bere cu iz de distractie. Sfantul Stefan, Nr.13. Duminica, 5 septembrie, pentru a ne distra dupa un weekend odihnitor. Incheind apoteotic va anunt ca acele daruri in dar din stanga blogului sunt cam cele 3 daruri pe care le doreste tare tare inimioara mea. Va salut, camarazi! Pe curand!

0 comentarii:

AlinaManole  Ovidiu Mihailescu  ForeverFolk folkfrate Tabara Folk Trupa Atelier  BocanculLiterar KarmaGiurgiu OvidiuScridon baterii-lux