din mine

miercuri, 8 decembrie 2010

 

am incercat sa uit.am incercat sa gresesc numai ca sa nu ma mai doara. ti-am gasit inlocuitor numai de pacaleala.as face orice sa nu fac aceleasi greseli dar se pare ca sunt OM.unde este casa mea? o mansarda in purgatoriu. te-as zidi din mine insumi daca m-ai iubi asa cum te iubesc eu.dupa atatia ani inca simt mirosul tau.dupa atata timp inca iti numar orele.orele de cand nu mi-ai zambit, orele de cand ti-am scris in palma, orele de cand m-ai calcat in picioare, orele de cand sunt a ta.stiu ca nu e vorba de inteles.pur si simplu e vorba de inima.inima mea e a ta. oricate suflete straine am simtit aproape numai tu esti in mine.in mine.mereu.iubire, ma rog sa te intorci.proasta de femeie.asteapta miracole de Craciun

1 comentarii:

Anonim spunea...

Nici macar nu esti singura care asteapta miracole de Craciun. Si totusi, fara speranta, ne-am spulbera asemeni nisipului marii... Scrii foarte frumos! Felicitari!

AlinaManole  Ovidiu Mihailescu  ForeverFolk folkfrate Tabara Folk Trupa Atelier  BocanculLiterar KarmaGiurgiu OvidiuScridon baterii-lux