la multi ani nebunule de alb

miercuri, 4 februarie 2009

 


cu o mica-mare intarziere aflu de aniversarea minunatului meu prieten emeric imre. a fost pe 30 ianuarie dar sper sa fie primit gandul bun si acum.un gand bun de sanatate si multe impliniri.si daca imi permit sa fiu egoista un pic zic si cu multe drumuri la Bucuresti si sa ne vedem cat mai des.

faza nu e ca am aflat tarziu faza e ca mi-am dat seama cat de vraiste este lumea asta a mea. sunt uituca cu zilele de nastere din fire-cei mai apropiati pot depune marturie-dar azi am simtit ca am uitat sa sun la momentul necesar o fiinta atat de draga mie incat ma doare ca nu i-am spus si eu de la distanta un "la multi ani, imi!" cu speranta ca o sa-mi treaca cand o sa-l imbratisez peste cateva saptamani si ca sigur sunt iertata pentru ca el de fapt nu se poate supara pe mine, zic sa zic si eu ceva frumos despre nebunul de alb care ma face de fiecare data cand ii ascult creatiile sa ma simt o furtuna in santuri, un suras inghetat si oricat de ciudat ar suna....un fluture cu burta rece......ce pluteste intr-o mare de sentimente.

multumesc pentru lectia de folk, imi.

iubirea noastratoata-i un defect.....fereasca Dumnezeu sa se repare.

cu drag,

maria

p.s. te fac pe 10 un barbut?

0 comentarii:

AlinaManole  Ovidiu Mihailescu  ForeverFolk folkfrate Tabara Folk Trupa Atelier  BocanculLiterar KarmaGiurgiu OvidiuScridon baterii-lux