imi lipsesti....

luni, 2 februarie 2009

 

dintr-un egoist teribil o sa ii scriu cateva randuri unui personaj secret. un rasarit prea grabit sa iasa din mare, un val prea tare izbit de mal, un apus prea devreme...pentru noi doi...
o gluma la care am ras prea tare, o drama la care am plans amandoi, o comedie cu dimineti mirosind a pupici, o minciuna cu iz de adevar, o simfonie cu inceput de arie, un urcus abandonat simultan la mijlocul muntelui, un eu cu ideea de noi.
imi lipseste chipul tau de copil pervers cu chef de joaca dimineata tarziu, imi lipsesc ochii tai caprui si nevinovati, imi lipseste zambetul tau strengaresc si glasul tau care sa ma minta iar frumos...imi lipsesti tu
scuze prieteni pentru un dram de egoism
cu drag,
maria
p.s. daca nu iti lipsesc nici macar lacrimi nu mai am

0 comentarii:

AlinaManole  Ovidiu Mihailescu  ForeverFolk folkfrate Tabara Folk Trupa Atelier  BocanculLiterar KarmaGiurgiu OvidiuScridon baterii-lux