me, myself and i

luni, 2 februarie 2009

 

de 6 ani ani deja in Bucurestiul care simt ca ma iubeste asa cum il iubesc si eu pe el. am invatat pas cu pas sa ne acceptam defectele;el imi accepta de fiecare data promisiunile incalcate ca ajung devreme acasa, eu ii accept minciunile anuale ca va arata mai curat si mai verde. el imi accepta escapadele, eu ii accept plombele din asfalt si machiajul futurist.

de 6 ani deja departe de casa, din casa in casa, din sector in sector, schimband vecini, garsoniere, apartamente, cluburi si puburi.....dehhhh...viata de student pimentata cateodata cu joburi prost platite.

de 6 ani deja suntem me, myself and i.....trio formidabil de independenta mascata in iubiri sincere sau trecatoare, in  stupide intrebari "de ce?", intre blond, brunet, saten si roscat...intre rockul de miercurea si danceul de weekend......intre folkul din capitala si folkul de calafat....

acum sa vedem ce an nebun si minunat vom avea in 2009.......voi ce ziceti prieteni????

cu drag,

maria

0 comentarii:

AlinaManole  Ovidiu Mihailescu  ForeverFolk folkfrate Tabara Folk Trupa Atelier  BocanculLiterar KarmaGiurgiu OvidiuScridon baterii-lux