3 Doamne si toate 3

duminică, 1 martie 2009

 


Dupa o asteptare de 1 luna am primit martisorul cel mai sincer si minunat:Emeric Set. Concertul din 100Crossroads a adunat un grup mare si inimos de iubitori ai folkului. Indraznesc sa spun ca nu a fost un concert ci mai degraba o petrecere nebuna nebuna de iubire, dans, muzica.Am cantat si dansat si am privit incantata la multimea de tineri care traiau acelasi sentiment de fericire ca si mine. Multumesc pentru surpriza de a ne canta si incanta a domnilor Andrei Paunescu si Mircea Bodolan. Iar cu domnul Bodolan vom avea o seara intreaga in curand la joia folk ce se va desfasura in fiecare saptamana in Crossroads.
A doua seara de spectacol si incantare a fost la Volo Hotel, un loc minunat si neincapator pentru un public nesatul care abia a plecat de dimineata.Da...pai ce credeati ca am dormit cu trupa fantastica in Bucuresti?eeeeeee......nope:).......a fost petrecerea numarul 2, cu cant si dans, cu voie buna si veselie la maxim.
A3a seara a fost, si sper sa nu se supere nimeni daca o zic, "cireasa de pe tort". Am avut onoarea de a face parte din spectatorii Galei Om Bun. Emeric Set au fost "invitatii surpriza"ai serii, supunand publicul la o mica repriza de cor, caci la nebun de alb sala era marele cor al lui Emeric Imre. Marturisesc ca datorita Mirelei am fost backstage.....adica in miezul distractiei, aproape de oameni pe care ii iubesc si pe care i-am imbratisat din toata inima. Neasteptat de rabdator si activ, publicul a rezistat pana la 1 dimineata cand Conducatorul Suprem, domnul Baniciu a ridicat sala in picioare.O sala plina ochi a tresarit la cele cateva acorduri din imnul Romaniei, introduse subtil spre finalul recitalului. Fericire deplina.......
Pentru ca toate aceste trairi intense sa nu fie doar vis multumesc sincer lui Edi, Forever Folk, Crossroads, Mirelei, Volo Hotel si Razvan-cuplu deja drag mie-promit povestiri dese despre seara folk din Volo. Multumesc Imi si Emeric Set, va iubesc mult si deja imi e dor de voi.....
Ce zile si nopti........3 Doamne si toate 3.........de vis










0 comentarii:

AlinaManole  Ovidiu Mihailescu  ForeverFolk folkfrate Tabara Folk Trupa Atelier  BocanculLiterar KarmaGiurgiu OvidiuScridon baterii-lux