frumusetea nebuniei

miercuri, 1 aprilie 2009

 


am avut o perioada cu mari schimbari si mutari......o perioada in care am trecut prin schimb de case, de prieteni, de lacrimi si rasete, de imbratisari si despartiri. am schimbat o casa cu singuratate si pereti tristi cu o casa unde intotdeauna la intrebarea ce mai faci se raspunde cu mersi bine! pentru cunoscatori nu mai e nevoie sa spun ca persoana minunata cu care savurez cafeaua este maria......fata cu ploile in par si descantece in suflet......

am participat la o minunata lansare cu dragoste....pentru ca am simtit cu adevarat ca alina manole a cantat si incantat sufletele noastre mai mult decat urechile.luna patrata e astfel oficial lansata si recunoscuta ca hit;)

multumesc pentru minunatele seri folk din crossroads.....in curand alte stiri fierbinti"" despre noile surprize pe care le pregatim;)

cu drag, 

a voastra

maria

0 comentarii:

AlinaManole  Ovidiu Mihailescu  ForeverFolk folkfrate Tabara Folk Trupa Atelier  BocanculLiterar KarmaGiurgiu OvidiuScridon baterii-lux