cipilicaaaaaaa

sâmbătă, 16 mai 2009

 









oau!!!! simt nevoia dragii mei sa incep printr-un scurt si sublim oauuuuuu!!!! ce seara!!!!ce noapte!!!!!ce lansare!!!!acum pot sa spun ca am cipilica!!!!
deci:a fost in silver church si a sunat bine de tot.au venit prieteni si am umplut sala.era de asteptat la ovidiu pentru ca este OM.....asa scria pe cipilica:) de fapt erau initialele Ovidiu Mihailescu dar ce frumoase initiale i-a daruit Dumnezeu! pentru ca este talentat a daruit un album fantastik cu 18 piese.pentru ca este show man a daruit un spectacol de nota 20!au fost in ordinea intrarii in arena:Ovi companiat de Titus, Sorin Zamfir si publicul:) pentru ca de la 1 piesa publicul a participat trup si suflet. apoi Tapinarii pe care ii ador si care s-au dezlantuit prea putin....dar si-au facut aparitia cu cipilica din dotare pe cap.sa zic acum sa nu uit ca am cu ce sa ma laudddddd:am fost 1 care am primit cipilica! prima din primii 100:)mai departe.mai departe Dl Batu si sala era un cor imens prins intr-o vraja.. mai departe iar Ovi cu gasca de mai sus si ne-am asezat cumintei pe scaunele pentru ca au fost piese de suflet, ce ne-au ridicat inimile un pic pana in rai.ne-am intors pentru Ovidiu si Alina Manole! ce moment...imi e dor de un show gashkademia de asta iarna.....apoi Mircea Vintila...punct.dupa care....Ovi si....toata lumea de pe scena purta cipilica!era clar.s-a cantat in cor hitul care da si numele albumului.a urcat pe scena si baiatul lui Ovidiu, care ne-a impresionat....unde mai vedeti voi tata si fiu pe aceiasi scena si mai era si ziua baiatului si sala i-a cantat "la multi ani!"ei bine si Sefu Baniciu a facut zarva si spectacolul dadea sa se incheie ca cica urma directia 5....si toti urlam:si ce daca!!!...si au mai cantat Ovi cu prietenii Tanar si liber!asa cum ne-am simtit toti la aceasta lansare minunata....pentru after party pun doar cateva poze si precizez ca au cantat trupa de acoperire...petrecere originala si cine nu a fost si nu a plecat pe la vreo 5 nu stie ce a pierdut!!!multumesc ovi!!!felicitari!!!!
cu drag,
maria

0 comentarii:

AlinaManole  Ovidiu Mihailescu  ForeverFolk folkfrate Tabara Folk Trupa Atelier  BocanculLiterar KarmaGiurgiu OvidiuScridon baterii-lux