show frate!

joi, 14 mai 2009

 







am ajuns miercuri seara in orasul de otel, alias iron city, la folkaiala saptamanala cu "concurenta".am pus ghilimelele de rigoare pentru ca in aceasta minunata familie a folkului si a serilor folk din bucuresti suntem uniti si ne simtim impreuna fantastik de bine.cel putin la folk frate m-am simtit mereu ca acasa, intr-o gasca de nebuni dupa muzica.ei bine saptamana asta s-au intrecut pe sine la maxim.au fost dragos boeru, cristina andries, stefan tivodar, teddy, echipa folk frate si minunata surpriza maria magdalena danaila.artistii pilon ai serii au fost mihai si codruta adica trupa cantos, pe care ii admir si respect pentru muzica magnifica pe care o transmit celor din jurul lor, pentru minunata familie si pentru talentul cu care iti ridica sufletul atat de aproape de rai.o noapte nebuna nebuna plina ochi cu rasete si voie buna, cu lacrimi de emotie si cu momente de improvizatie fantastice-au inceput un cantec si la refren au trecut pe te iubesc atat de....al alinei manole, cu alina in club, dar s-a ras deci a placut= show de nota 10!!!!pe linie!!!!multumesc oameni dragi ca mi-ati daruit o noapte plina, caci de ceva vreme nu am mai avut o senzatie ca asta, sa ma trezesc ca e 5 dimineata si rasare soarele si eu sunt in club.fantastikkkkkkk
cu drag,
maria
va astept miercurea viitoare in orasul de otel si la mine in crossroads unde avem atatea minunatii saptamana asta......inclusiv emeric imre!!!!!!!!

0 comentarii:

AlinaManole  Ovidiu Mihailescu  ForeverFolk folkfrate Tabara Folk Trupa Atelier  BocanculLiterar KarmaGiurgiu OvidiuScridon baterii-lux