tentativa de declaratie inutila

marți, 7 iulie 2009

 


in vis pot sa spun cu voce tare cat iubesc.dar nu visez mereu.as vrea.asa te-as legana iubire in poala mea si ti-as saruta tamplele si ochii ce nu m-au mai vazut de vreme buna.in vis pot sa-ti rostesc numele si ai simti chemarea mea intr-o secunda.dar iata cate secunde trec de cand sunt treaza si nu ai venit.dar eu astept...
de cate ori visez nu doare
ca sunt o umbra acum in viata ta.
de cate ori visez dispare
distanta dintre lumea mea si a ta.

din cand in cand ma mai trezesc si-mi pare
ca n-a fost vis a ta imbratisare.
dar gand cu gand suntem acum in zare
si a ta traire e a mea uitare.

din nerostite sentimente ma intreb
de ce mai sper si-acum si cred.
din mine si din tine s-a salvat
o umbra de iubire si-un pacat.

ce tentativa de credinta-n mine
cand e doar o-ncapatanare din sine.
si vorba ceea ca speranta e de bine
ma face eterna umbra-ntoarsa catre tine.



cu drag,
si egoism
maria

1 comentarii:

Georgiana Matei spunea...

si din pacate ai atata dreptate...

AlinaManole  Ovidiu Mihailescu  ForeverFolk folkfrate Tabara Folk Trupa Atelier  BocanculLiterar KarmaGiurgiu OvidiuScridon baterii-lux