jurnal de tabara-ziua1

sâmbătă, 1 august 2009

 

uraaaaaaaaaaaa
am plecat din bucuresti cu o dubitza a marelui OM Doru Antonescu, director al fimei Cleaning Karma-tricourile minunate din acest an sunt opera dumnealui si ii gasiti pentru orice imprimare, serigrafie, multe multe pe www,serigrafiekarma.ro.am preluat cu ajutorul deei un palet de ice tea de la o firma faina de cico, nu spun nume ca nu stiu daca am voie, multumirile le strig cu o imbratisare deei ca stiu ce greu i-a fost sa gaseasca sponsorizare pe criza.deci plecam cu dubitza si vreo 600 si ceva de kg in spate. bucurie mare sufleteasca cand am vazut ca domnul sofer e tanar si f linistit, a condus excelent nedepasind viteza regulamentara-nu ca am fi avut cum cu atata greutate:)) multumesc pentru o calatorie usoara, chiar daca lunga, foarte placuta lui ionut.am vorbit, am ras enorm de mult, mai ales de fazele in care treceau biclicisti pe langa noi si nu stiam de ce se holbeaza la noi de parca eram extraterestrii-probabil eram intr-o dacie papuc cu 80 la ora:)).am rumegat la nervi impreuna si tin sa multumesc statului roman sau oricui este responsabil cu indicatoarele in tara asta.alexandria si turnu magurele NU AU INDICATOARE RUTIERE!!!!!! ATENTIE!!!!! noroc cu oameni bun, cu suflet bun si......aoleu nu mai zic tot citatu:)) care au dat lindicatiile speciale de genu:" la dreapta e drumu de craiova.aaaaa.......nu o luati pe acolo....a.....la stanga e de corabia...aaaaa.....pe acolo o luati:)).......ajunsi la corabia era sa dam o sampanie oamenilor locului care aveau peste tot semne si indicatoare.nu mai zic de la corabia spre calafat toate satucele aveau!!!!!in special taramul de vis numit negoi ai carui sateni spala covoarele pe o artera rutiera, strada principala, aproape in mijlocului drumului......ROMANIA TREZESTE-TE!!!!!
Calafat!!!!!! oamenii neschimbati.rabdatori, saritori in ajutor la primul zambet, prieteni pe care nu i-am vazut de 1 an si de care imi era teribil de dor.prima oprire? ia zi deea, ghicesti?:D OK Restaurantul pe care il ador chiar daca in seara asta am asteptat mancare 1 ora, gatesc demential de bine si chelnerii foarte amabili.
tabara nu mai e.nici macar nu am avut curajul sa vad locul ala de legenda.auzind ca e daramat si ruine am plans intr-un gand si mi-am dat seama ca cel mai important in viata sunt oamenii cu care traiesti fericirea, nu locul unde ai fost fericit.si aici ii amintesc pe domnul profesor, pe dl doru, pe dna teodora, pe dan si george, pe adi si ioana, pe dna lena si pisi....adica cei cu care am cinat in prima mea seara la calafat, cei care au semnat deja condica.nu de alta dar maine e deschiderea oficiala, in centrul calafatului.concert pe care il astept cu atat nerabdare incat ma grabesc acum sa spun un dulce noapte buna, somn usor, sa va pup pe obrajor, sa ma arunc de pe uscat, pe un val de somn de calafat
cam chinuit dar sunt obo:))
cu drag,
maria

0 comentarii:

AlinaManole  Ovidiu Mihailescu  ForeverFolk folkfrate Tabara Folk Trupa Atelier  BocanculLiterar KarmaGiurgiu OvidiuScridon baterii-lux