folk pe ecran

vineri, 25 septembrie 2009

 


a fost atat de minunat incat am simtit prietenia tuturor din jurul meu. a fost titush si a deschis cu om bun, avand atatia oameni buni in jurul lui. am cantat daria ioana pentru ca daria ioana era alaturi de noi.am cantat impreuna si imediat s-a suit pe scena stefan.bulgarul trac-deci roman, care ne-a dat atatea lectii in aceasta vizita a lui la bucuresti.aici, pe blogul meu pot sa o spun, pt ca nu ma cearta nimeni daca spun un secret: stefan a fost printre putinii oameni care am fost la mormantul lui vali sterian luni la pranz.stefan a fost printre putinii care au aprins o candela si a adus o floare.stefan e singurul om care a curatat mormantul lui vali.oare aveam nevoie sa faca el atatia kilometrii ca sa faca asta?gata.mi-am zis offuuuuullll
again la seara de joi. a cantat denvar.adica stefan si neli. au fost pe rand spring song, scoica de vise, urla caine, dragostea ta pentru mine/dragostea mea pt voi-am cantat tare si din toata inima toti, si ultima si cireasa de pe tort-lotca.apropo-ca sa fac si reclama- cine vrea sa il aiba pe stefan si denvar la concerte in romania sunati sau astept un mail.
a urmat ovidiu mihailescu si a inceput "macelul" ca la cowboyul nelu:)) lunea mecanica, imperfect, cantec vechi-a iesit fantastik impreuna cu titush, carnavalul, ilie, oamenii se tem, fericit nefericit, tantra yoga si lili ca sa ne inveselim.sfarsitul ideal a fost cowboyul nelu.am dansat -primul grup de balet pe care l-a avut ecran clubu joia.am parasit locul cand inca era pe scena alex paun-zis duracel.el canta oricum cu patima si daca e locul plin sau gol.dar o face bine.va asteptam saptamana viitoare la party sa vedeti folk pe ecrane
cu drag,
maria

0 comentarii:

AlinaManole  Ovidiu Mihailescu  ForeverFolk folkfrate Tabara Folk Trupa Atelier  BocanculLiterar KarmaGiurgiu OvidiuScridon baterii-lux