mno si oua hi

marți, 10 august 2010

 

gata! s-a terminat cu mancarea la terasa, cu balaceala in dunare, cu cantatu pana dimineata, cu vinu bun a lui dinescu. a ramas un praf de amintire si multa multa prietenie. s-a format o legatura si sunt sigura ca nu ne vom pierde legaturile.o promite mama dolares.adica pentru cne nu stie, adik eu.asa am primit premiu:mama dolares-pt ca am fost pt tineri ca o mama dar fara dolari.foarte tare, frate! ma bucur ca am cunoscut oameni minunati, ca am avut o gaska nebuna si foarte talentati.multumesc parintilor care si-au lasat copii cu cortul.a fost greu dar frumos.s-au creat compozitii de mare viitor:)) 1, 2, 3 si mno, si, oua, hi! cine stie cunoste!!!puuup

0 comentarii:

AlinaManole  Ovidiu Mihailescu  ForeverFolk folkfrate Tabara Folk Trupa Atelier  BocanculLiterar KarmaGiurgiu OvidiuScridon baterii-lux