spune, mama, cine a barbierit statuia?

joi, 12 august 2010

 





gluma gluma dar sidor alexandra a barbierit premiul cel mare de la tg jiu.felicitari si ma bucur ca toti participantii la tabara calafat 2010 au prestat cu efect anul asta.va pupa mama si deja va spun ca-mi e dor de voi, de o cantare cu piscaturi de tantari si de un pateu nocturn.
dap.imi e dor.nu a trecut mult de cand ma rasfatam cu mancarea gatita de altcineva, cu vinu alb gustos de la dinescu putere, cu cantece vesele si cu grup huguri. la fel de mult imi e dor de o relatie care sa ma tina in transa si sa ma faca sa visez.de un noi si de planuri de vacanta impreuna. de un alint si un compliment sincer. de o discutie fara "hai zi". de fluturi in stomac.imi e dor....de mine. nu stiu pe unde sunt. am ajuns praf de stea si urlu pe dinauntru pe muteste sa nu deranjez inima ce e oricum in depresie.ma simt un dialog neutru intre spatiu si timp.exagerez din orice si ma obosesc aiurea la servici. pasiunea e in vene. o simt.vrea sa tasneasca prin pori si sa renasc. ma rog sa pot. ma rog pentru un pumn de stele chiar deasupra vietii mele.....

0 comentarii:

AlinaManole  Ovidiu Mihailescu  ForeverFolk folkfrate Tabara Folk Trupa Atelier  BocanculLiterar KarmaGiurgiu OvidiuScridon baterii-lux