EI SI CE?

duminică, 6 februarie 2011

 


M-am trezit intr-o dimineata insorita.Ei si ce e daca e inca iarna.Soarele vrea sa-mi incalzesca sufletul ranit si eu nu ma supar.Ei si ce daca e duminica si te-am lasat dormind adanc si ce as fi vrut sa stau sub paturica cu tine.Ei si ce daca e zi de munca si ma asteapta 10ore de alergat stanga-dreapta numarand secundele pana la numaratoarea mea preferata de duminica.Ei si ce daca regret si blestem secunda in care am renuntat la cei 8ani de singuratate ca sa ma mut cu cineva care nu ma merita.Ei si ce daca nici "barbatul" cu care am avut un ceva nedenumit cateva luni aseara mi-a aterizat in "casa" cu noua lui achizitie.Ei si ce daca am stat o ora in crize in baie plangand si implorand prietenii sa dorm la ei ca nu pot sa respir in acel spatiu plin de bataie de joc? Ei si ce daca fecioarele se intalnesc intamplator sau nu in club sa bea si sa danseze lasciv.
Concluzie? E celebra.Dupa atatia ei si ce nu ati ghicit?Multumesc Madalina :
E LIBER ORICINE SA SPUNA ORICE!

0 comentarii:

AlinaManole  Ovidiu Mihailescu  ForeverFolk folkfrate Tabara Folk Trupa Atelier  BocanculLiterar KarmaGiurgiu OvidiuScridon baterii-lux