Regasirea- 2016

marți, 6 decembrie 2016

 

2011-2016-Am fost putin absenta. Astazi, fara un motiv anume, mi-am cautat blogul. Am citit si recitit ganduri din 2009, 2010, 2011. O tinerete frumoasa, muzicala, trista si vesela. Mi-am dat seama ca sunt cu adevarat norocoasa, ca am trait frumos, ca am calatorit cu oameni dragi, ca am pierdut oameni dragi.Si mai presus de toate, inca sunt tanara :) Azi sunt o alta. Oare? Oare ne schimbam sau doar traim momentele si dupa in timp ne autoanalizam aiurea? Ce e diferit? Cei 4 pereti intre care traiesc nu mai sunt inchiriati, muncesc cu drag si spor si am pasiuni foarte clare: gatitul si cantatul. Iubesc acelasi om pe care il plangeam pe acest blog. Au fost si altii......dar iata, au fost doar Altii, unii care mi-au sfasiat inima dar nu au reusit sa imi lase in suflet caldura asta dulce-acrisoara pe care mi-ai lasat-o TU. Acum sunt acelasi amalgam. Doar ca.....in amalgam mai fericit, mai iubit, mai.....viu.

0 comentarii:

AlinaManole  Ovidiu Mihailescu  ForeverFolk folkfrate Tabara Folk Trupa Atelier  BocanculLiterar KarmaGiurgiu OvidiuScridon baterii-lux